Jan Bos
Gepubliceerd zondag 14 oktober 2018
Bijgewerkt maandag 15 oktober 2018
Vier jaar gelden een nieuwe Jacuzzi…
Vier jaar gelden een nieuwe Jacuzzi aangeschaft. Een Spa Solace met zoutwater systeem.
Na drie maanden de pomp vervangen, defect. Weer een aantal maanden verder lekken als een zeef. Binnen twee jaar vier keer bezoek gehad van monteur.
Er bleken allerlei bulten in de kuip te komen. Vond men erg vreemd, nog nooit eerder mee gemaakt. Lang verhaal kort maken, Met een bijbetaling van € 1.600,00 en € 300,00 voor de hijskraan is er een nieuw bad met nieuwe garantie geplaatst. Dit echter wel na een boel heen en weer vragen.
Het nieuw geplaatste bad staat nu twee jaar en ja hoor alweer een pomp vervangen, verwarmingingselement vervangen, lekkage verholpen en tsja... alweer bulten in de kuip (lijkt op Osmose).
Ben nu al vanaf de 17e september bezig om een monteur te krijgen. Zaterdags wordt er gepland. Maandag thuis gebleven, wordt gebeld dat monteur ziek is (kan gebeuren), de zaterdag er op nieuwe planning gemaakt, echter pas tijd over twee weken. Oke, moet maar. Donderdag thuis gebleven, zelf nog even gebeld of de monteur nog komt. Hij zit nu nog in Zaandam, maar hij belt hoe laat ie er komt. Moet nu nog bellen!. Afgelopen zaterdag wordt ik gebeld of ze vrijdag langs kunnen komen. Helaas, de rest van de week kan, maar vrijdag lukt met geen mogelijkheid. Je zou verwachten dat ze jou als een van de eerste bellen, schijnbaar niet. Nou zei de jongeman, dan wordt het moeilijk afspreken, bel u nog wel terug....
Als ik een nieuw apparaat koop van ruim 9K verwacht ik een goed product! En een redelijke Service.
Wij gaan ons juridisch laten voorlichten hoe we van deze koop af kunnen komen, want dat dit een miskoop blijkt uit alles.
En voor de mensen van Fonteyn die dit lezen en een ordernummer willen; kijk lekker in je dossier en zoek even naar Jacuzzi in Almere.
Ik zou een -5 Ster geven.
En o Ja: deze review gaat er niet meer vanaf, ook niet na het paaien met een Dinerchecque!!!!!
____
Published Sunday, October 14, 2018
Updated Monday, October 15, 2018
A new Jacuzzi is valid for four years ...
A new Jacuzzi has been purchased for four years. A Spa Solace with saltwater system.
Replace the pump after three months, defective. Leak again for several months as a sieve. Within two years had four visits from mechanic.
There were all kinds of bumps in the cockpit. They were very strange, never experienced before. Long story short, With a payment of € 1,600.00 and € 300.00 for the crane, a new bath with new warranty has been placed. This, however, after a lot of back and forth questions.
The newly installed bath is now two years and yes again a pump replaced, heating element replaced, leakage fixed and tsja ... again lumps in the cockpit (similar to Osmosis).
Am now from the 17th of September busy getting a mechanic. Saturdays are planned. Staying at home on Monday, we are told that the mechanic is ill (can happen), the Saturday has been made on a new schedule, but only in two weeks time. Okay, you should. Stayed home Thursday, even called if the mechanic is still coming. He is still in Zaandam now, but he is calling what time he will be there. Must still call !. Last Saturday I will be called to see if they can come by on Friday. Unfortunately, the rest of the week is possible, but Friday is not possible. You would expect them to be one of the first to call you, apparently not. Well said the young man, then it is difficult to meet, call you back ....
If I buy a new device of more than 9K, I expect a good product! And a reasonable Service.
We are going to inform us legally how we can get rid of this sale, because this is a bad buy out of everything.
And for the people of Fonteyn who read this and want an order number; Have a look in your file and look for a Jacuzzi in Almere.
I would give a -5 Star.
And o Yes: this review does not disappear anymore, even after spawning with a Diner checque !!!!!
Antwoord van Fonteyn Outdoor Living Mall
Gepubliceerd vrijdag 26 oktober 2018
Beste Jan,
Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw situatie besproken met onze spa service afdeling. Zij hebben een nieuwe afspraak voor u ingepland voor aankomende donderdag, 18 oktober. Mocht uw voorkeur uitgaan naar een andere dag kunt u hierover contact opnemen met mijn collega's van de spa service afdeling of met mij via support@fonteyn.nl.
Met een vriendelijke groet,
Sander van Fonteyn
Answer from Fonteyn Outdoor Living Mall
Published Friday, October 26, 2018
Dear Jan,
Thanks for your feedback. I have discussed your situation with our spa service department. They have scheduled a new appointment for you for next Thursday, October 18th. If you prefer a different day you can contact my colleagues from the spa service department or me via support@fonteyn.nl.
Yours sincerely,
Sander van Fonteyn
No comments:
Post a Comment
Thanks for your comment.
Please note: Anonymous comments will be rejected.