PASSION SPA REVIEWS 3 OF 3 -FONTEYN' HOT TUB REVIEW







PASSION SPA REVIEWS 3 OF 3 -FONTEYN' HOT TUB REVIEW

Harmen Koldenhof
Local Guide · 8 reviews · 4 photos
3 months ago
(Translated by Google) What a fuss, and quite from the box to the wall sent ... Would be handy if at the reception they would send you directly to the right department. This was really a waste of our time. Fortunately, the right materials in stock! Now we can enjoy our swimming pool



(Original)
Wat een drukte, en best wel van het kastje naar de muur gestuurd... Zou handig zijn als ze je bij de receptie direct naar de juiste afdeling sturen. Dit was echt zonde van onze tijd. Gelukkig wel de juiste materialen op voorraad! Nu kunnen we lekker genieten van ons zwembad





2 reviews
3 months ago
(Translated by Google) Pity Fonteyn. A few years ago bought a spa from you. Unfortunately this does not work anymore so we want to contact you to make it possible. You do not answer the telephone, tried several times. Good company if you are a new customer, but they are no longer looking at us as we are old customer.


(Original)
Jammer Fonteyn. Aantal jaar geleden een spa bij jullie gekocht. Deze functioneerd helaas niet meer waardoor wij met jullie contact op willen nemen om het evt te maken. Telefoon nemen jullie niet op, meerdere malen geprobeerd. Goed bedrijf als je een nieuwe klant bent, maar naar ons als oude klant word niet meer naar gekeken.






Ron de Groot
20 reviews · 13 photos
6 months ago
(Translated by Google) Hours driven and another hour back. Wanted to let us inquire about a spa but despite the size of this company there was no one to speak to us. Raaar company. We were driven back home disappointed.


(Original)
Uur heen gereden en weer een uur terug. Wilden ons laten informeren over een spa maar ondanks de grote van dit bedrijf was er niemand om ons te woord te staan. Raaar bedrijf. We zijn teleurgesteld terug naar huis gereden.





Mel Vo
Local Guide · 23 reviews
3 months ago
(Translated by Google) Catastrophe. Never again!

We bought a spa for a lot of money and it is not delivered. The jaccuzzi is paid and we are stopped since the purchase. Customer service is incompetent or unavailable. Lies, lies, lies. On request, if you ever reach someone, you will say goodbye with "am a ..." (Patrick).
We already have the foundation in the garden. A lawyer will now deal with cancellation and damages.

We can only advise against buying here. Our enjoyment of having a long-lost SPA is at -10,


(Original)
Katastrophe. Nie wieder!

Wir haben für viel Geld einen Spa gekauft und er wird nicht geliefert. Das jaccuzzi ist bezahlt und wir werden seit dem Kauf hingehalten. Der Kundenservice ist inkompetent oder nicht erreichbar. Lügen, lügen, lügen. Auf Anfragen, wenn man mal jemanden erreicht, wird man mit "am a..." (Patrick) verabschiedet. 
Wir haben bereits das Fundament im Garten. Mit stornierung und Schadensersatz wird sich nun ein Anwalt beschäftigen.

Wir können nur abraten hier zu kaufen. Unsere Freude am lang ersparten Pool ist bei -10,




Bjorn van Anrooij
1 review
a year ago
(Translated by Google) waited a half hour, not helped, no leaflets available not get information. Not worth the drive.


(Original)
Anderhalve uur gewacht, niet geholpen, geen folders beschikbaar geen informatie te krijgen. Niet de autorit waard.


______


Hans van Raaij
12 reviews · 13 photos
10 months ago
(Translated by Google) Crappy setting, if you indicate that agreements are made, they come with the excuse that it is up to us

Worthless crappy attitude, if you indicate that agreements have been made, they come with the excuse that "it is up to us"


(Original)
Waardeloze instelling, als je aangeeft dat er afspraken zijn gemaakt, komt men met de smoes dat het aan ons ligt.




Uwe Hagemann
2 reviews
a year ago
(Translated by Google) Real modestly wait 60 minutes advice I could give me real

Never again !!


(Original)
Echt bescheiden nach 60 Minuten warten eine Beratung die ich mir echt schenken konnte 

Nie wieder !!




Hans van Haeften
2 reviews
a year ago
(Translated by Google) The sale is top notch. The service is worse than bad.
After a total of 8x call (!) I hope now in the short term to welcome the mechanic.
Pity Fonteyn, a good company but the service is far behind and give you a bad name. Set the service to the level of sales and you will have a top company.


(Original)
De verkoop is top. De service is slechter dan slecht.
Na in totaal 8x bellen (!) hoop ik nu op korte termijn de monteur te mogen begroeten.
Jammer Fonteyn, een goed bedrijf maar de service ligt mijlenver achter en bezorgen jullie een slechte naam. Zet de service op het niveau van de verkoop en je hebt een topbedrijf.


________
Jessica Bueskens
1 review
2 years ago
(Translated by Google) Attracted there by a promotional offer bargain. Those sauna did not exist and the spot it was rather sparse try to offer us anything like it. Great garden furniture and terraces, but also has all its price.


(Original GERMAN)
Durch ein Lockangebot dahin gefahren. Diese Sauna gab es gar nicht und vor Ort war man eher spärlich bemüht,uns etwas Vergleichbares anzubieten. Tolle Gartenmöbel und Terrassen,aber hat auch alles seinen Preis.




Hans Van Beelen (NO COMMENTS ONE STAR ONLY)

Disco Cop
3 reviews
3 years ago-
(Translated by Google) poor service and not keeping appointments!


(Original)
slechte service en afspraken niet nakomen!




Cyril de Wit
Local Guide 29 reviews 4 photos
★ 7 months ago
(Translated by Google) Do not buy jaquzzi at Fonteyn Spas. Biggest scam there is. You can buy a bath for € 7000, - from which you expect the quality. All components break. Screws are not even of stainless steel. When you let someone come to check it, he says that there is in too much phosphate and he can not check it with such strip. He says then also that you have to buy a bottle of anti-phosphate. We have been many times to empty out the tub and must fill it afterwards. Salt for € 70, - to ... The built-in sound system is also much gone. Nothing to buy, because eventually have 500% more money lost than have to.


(Original) Koop geen jaquzzi bij Fonteyn Spas. Grootste oplichterij die er bestaat. Je koopt een bad voor € 7000,- waarvan je verwacht dat het kwaliteit is. Alle onderdelen gaan kapot. Schroeven zijn niet eens van roest vrij staal. Wanneer je iemand laat komen om het te checken, zegt ie dat er te veel fosfaat in zit en dat hij het niet kan checken met zo'n stripje. Hij zegt dan ook nog eens dat je dan zo'n antifosfaat fles moet kopen. We hebben al tig keer het bad moeten leeghalen en het daarna weer moeten vullen. Zout voor € 70,- naar de ... Het ingebouwde geluidsinstallatie is ook stuk gegaan. Niks kopen, want uiteindelijk ben 500% meer geld kwijt dan wat gehoeven.




Ruud Postulart
Local Guide 24 reviews 16 photos
★  7 months ago
(Translated by Google) What arrogance to customers who want to buy a hot tub and no spa (which they do have are more than 50) so treat them run away. Then you have no heart for your customers. Fortunately, there are other professionals who want to sell a hot tub and also have sense! Not good advertising people Fonteyn! Start with yourself counsel which again is the most important? The customer or your staff .... success!


(Original) Wat een arrogantie om klanten die een hottub willen kopen en géén spa ( waarvan ze er wél meer dan 50 hebben staan ) zodanig te behandelen dat ze weg lopen. Dan heb je geen hart voor je klanten. Gelukkig zijn er wel andere vakmensen die wel een hottub willen verkopen en er ook verstand van hebben! Geen goede reclame mensen van Fonteyn! Ga bij jezelf te rade wat ook weer het belangrijkste is? De klant of je personeel....succes!



nel en cor vd meer
1 review
★★★  a year ago
(Translated by Google) The company is if you ordered something great. The service I do not, 3x called the hot tub after winter turn bad. Too bad they do everything to make it continue, but just takes a long time for an appointment maken. 1.5 week not to use your hot tub is not fun and not intended. Are they present, looking not whether everything is working properly, replace something before you call and a week later there is some other things. You can still look better if jacuzzi is really in order. Always very friendly and helpful. If the service would be good I had certainly given 5 stars.



Hans van Raaij
12 reviews · 13 photos
10 months ago
(Translated by Google) Crappy setting, if you indicate that agreements are made, they come with the excuse that it is up to us

Worthless crappy attitude, if you indicate that agreements have been made, they come with the excuse that "it is up to us"

(Original)
Waardeloze instelling, als je aangeeft dat er afspraken zijn gemaakt, komt men met de smoes dat het aan ons ligt




Hans van Haeften
2 reviews
a year ago
(Translated by Google) The sale is top notch. The service is worse than bad.
After a total of 8x call (!) I hope now in the short term to welcome the mechanic.
Pity Fonteyn, a good company but the service is far behind and give you a bad name. Set the service to the level of sales and you will have a top company.

(Original)
De verkoop is top. De service is slechter dan slecht.
Na in totaal 8x bellen (!) hoop ik nu op korte termijn de monteur te mogen begroeten.
Jammer Fonteyn, een goed bedrijf maar de service ligt mijlenver achter en bezorgen jullie een slechte naam. Zet de service op het niveau van de verkoop en je hebt een topbedrijf.




Rob Prijt
1 review
2 years ago
(Translated by Google) There are not commitments and their stock records is fully wrong. They make a mistake, so you should not expect professional response.


(Original)
Komen afspraken niet na en hun voorraad administratie deugt voor geen meter. Maken ze een fout, dan hoef je geen professionele reactie te verwachten.




RWA Vergeer
Pool ordered online. Called when they would deliver. Madam on the phone could not say that, would be called back. Not happening .. try to reach them by phone now, drama..I canceled the order what a mess.

Update: We have sent 3 mails, a complaint with Consumers association and 4 months further, I still do not have money.

Update: amount is finally on my account.

_____

(Original)
Zwembad online besteld. Gebeld wanneer ze zouden leveren. Mevrouw aan de telefoon kon dat niet zeggen , zou erover teruggebeld worden. Niet gebeurt.. probeer ze nu telefonisch te bereiken, drama..Heb de bestelling geannuleerd wat een prutsers.

Update: We zijn 3 mails, een klacht bij Consuwijzer en 4 maanden verder, heb me geld nog steeds NIET.

Update: bedrag staat uiteindelijk weer op mn rekening.






Andrea Horsten

Terrible business. You have to wait a good hour for a salesman to speak to you. Well, this is how the whole process goes. Delivery? Really no 2 weeks, but rather 2 months. Service, horrible. After placement, the Jaccuzi falls into disruption 2 days later. Then there will be a mechanic after 3 days, unfortunately within 1 hour after departure, he falls into trouble again. And now, there will be a mechanic in 6 days, but can also take another 10 days. I would not recommend anyone to buy anything.

_____
(Original)
Vreselijk bedrijf. Je moet wel een ruim uur wachten voor er een verkoper je te woord kan staan. Nou, dit is hoe het hele proces daar gaat. Levering ? Echt geen 2 weken, maar eerder 2 maanden. Service, afschuwelijk. Na plaatsing valt de Jaccuzi 2 dagen later in storing. Dan komt er na 3 dagen een monteur, helaas binnen 1 uur na vertrek valt ie weer in storing. Als het nu mee zit komt er over 6 dagen een monteur maar kan ook zomaar nog 10 dagen duren. Ik zou hier niemand aanraden ook maar iets te kopen.




Andre De Kruijk
Nice garden center but not very customer friendly. Tried to make an appointment. Could not. Spent an hour to order, the lady at the counter told us that it did not work this evening. Around me several angry customers. Fortunately, one of the vendors was prepared to help us after his last customer. An hour and a half later! Taken my order within 10 minutes. Garden house was ordered but with a deep hangover. No coffee or anything. Hope that the delivery and placement goes better! Be shocked by the many bad reviews. The management of this company must really do something with that. In my opinion, inexpensive staff do not weigh up against satisfied customers. This costs turnover!
______

(Original)
Mooi tuincentrum maar niet erg klantvriendelijk. Geprobeerd afspraak te maken. Kon niet. Een uur gereden om te bestellen, wist de dame bij de counter ons te vertellen dat het deze koopavond niet ging lukken. Om mij heen meerdere boze klanten. Gelukkig was een van de verkopers bereidt ons na zijn laatste klant te helpen. Anderhalf uur later! Bestelling opnemen koste 10 minuten. Tuinhuis besteld maar met een kater naar huis. Geen kopje koffie of wat dan ook. Hoop dat de levering en plaatsing beter gaat! Schrik wel van de vele slechte recensies.  Het management van deze zaak moet daar toch echt iets mee doen. Goedkoop personeel weegt volgens mij niet op tegen tevreden klanten. Dit kost omzet!




Menno van der Zant,
Terrible business, certainly NOT recommended!

Now 2 times here because last time the adviser was not there to help us. Furthermore, nobody knows anything about the stuff, such a big store and then only one advisor per department and NO ONE else can help you, that gives a really bad feeling. Today for the 2nd time to try again. First called this morning whether that adviser was present, yes, we had good news. But when he arrived he was no longer present, so for the 2nd time for nothing to drive.

Really very bad !!

The store is very nice but there is no service or motivation to help you.

We will never go here again, and I would certainly discourage the other, it is guaranteed to be a disappointment.

And as you can read, I am not the only one with a bad message about this store.

______

(Original)
Vreselijke zaak, zeker GEEN aanrader!

Nu 2 keer hier heen geweest omdat vorige keer de adviseur er niet was om ons te helpen. Verder weet ook niemand iets van de spullen af, zo'n grote winkel en dan maar 1 adviseur per afdeling en NIEMAND anders kan je helpen, dat geeft echt een rot gevoel. Vandaag voor de 2de keer geweest om het opnieuw te proberen. Eerst vanmorgen gebeld of die adviseur nu wel aanwezig was, ja we hadden goed bericht. Maar daar aangekomen was hij niet meer aanwezig, dus voor de 2de maal voor niks komen rijden.

Echt heel erg slecht!!

De winkel is erg mooi maar er is totaal geen service of motivatie om je te helpen.

Wij gaan hier nooit meer heen, en ik zou het andere ook zeker afraden, het wordt gegarandeerd een teleurstelling.

En zoals je kunt lezen ben ik niet de enige met een slecht bericht over deze winkel.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment.
Please note: Anonymous comments will be rejected.

Translate

Latest Review : By Beyond Fiction - Rating: 4.9 out of 5 For the Article :

FROM DREAM TO HARSH REALITY- ALL ABOUT PASSION SPA FONTEYN

FROM DREAM TO HARSH REALITY Once You Bought A PASSION HOT TUB From FONTEYN From the alluded dream (by a slogan ...

Pages

FRENCH HOMEPAGE OF PASSION SPA REVIEWS HOT TUB SCAM FONTEYN HOLLAND WEBSITE